Top latest Five webmehr.com Urban news

Wiki Article

باید در این خصوص آمادگی داشته باشیم و آنچه كه حق است به دست بیاوریم، زیرا ما بیش از آن چه كه حق ما نیست نمی‌خواهیم.

اسکریپت بر روی سرور های قدرتمند هاست دانلود میزبانی می شود.

من پس از آخرین نماز جمعه آقای هاشمی، در یادداشتی نوشتم که وقتی آدم به خطبه های ایشان در این نماز جمعه گوش می کند، تازه متوجه می شود که چرا امام خمینی آن قدر به آقای هاشمی نظر داشت و چرا همیشه در بزنگاهها و نقاط حساس، یعنی زمانی که مشکلات سیاسی جدی پیش می آمد، امام حل این مشکلات را به آقای هاشمی ارجاع می داد.

یکی از موضوعات مهم در مورد مهر شرکت، تغییر مهر شرکت است. ازآنجایی‌که مهر باید در زیر اوراق مهم به خصوص اسناد و اوراق بانکی درج گردد، باید هرگونه تغییر در مهر شرکت به بانک اطلاع داده شود.

Click the link to download   webmehr Rename or reorder a web page via the settings menu close to the webpage identify. Alternatively, click a web site's identify to rename it or drag a webpage's title to reorder it.

برخی از رسانه های حامی دولت اکنون به خوبی نقش دوست نادان را ایفا می کنند تا دلسوزان کشور آرزوی دشمنان عاقل را به جای نادان ِ دوست بکنند. اکنون عملکرد برخی رسانه های حامی دولت به گونه ای است که به جای آنکه آبی بر آتش های اخیر کشور باشد اما هیزمی بر آتش دشمنان است و عملکرد های ناصواب آنها دل دلسوزان کشور را خون می کند و دشمنان را شاد.

مطرح کردن اینکه بازنشسته شدن رئیس بهشت زهرا آبروی نظام را برده است تازه ترین اقدام این رسانه علیه شهرداری نیست.

پیام تسلیت هاشمی رفسنجانی به مناسبت درگذشت عبدالعزیزحکیم

Certificaten worden gebruikt voor verificatie bij de companion satisfied wie u communiceert, en uit te wisselen een symmetrische sleutel. Deze sessie wordt vervolgens gebruikt voor het coderen van de datastream tussen de partijen.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اطاعت از رهبری افزود: همگان به ویژه نیروهای انقلاب اسلامی باید پشت سر رهبری با حفظ و آرامش حرکت کنیم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت در واکنش به یادداشت خبرگزاری جمهوری اسلامی درباره سید حسن خمینی گفت: اهانت به ساحت امام(ره) و بیت ایشان حرام است. یادمان باشد که تا صبح قیامت به آنها بدهکار هستیم.

لینک سایت شما توسط موتورهای جستجو مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این مورد میتواند بسیار روی سئوی خارجی سایت شما موثر بوده و رتبه ساییتان را افزایش دهد.

آيت الله رفسنجاني در ادامه درباره موضوع هسته اي خاطرنشان کرد: مساله دستيابي ايران به تکنولوژي صلح آميز هسته اي موضوعي است که در دوران رژيم ديکتاتوري سابق اين اتفاق نزديک بود روي دهد و ما از آن برخوردار شويم به طوري که چند نيروگاه در دست ساخت بود.

Report this wiki page