5 Tips about شرکت وب مهر You Can Use Today

Wiki Article

با توجه به این نکات شما می‌توانید از بروز مسئولیت‌های فردی و در نتیجه مشکلاتی که ممکن است برای شرکت ایجاد شود پیشگیری نمایید.

وي با تاكيد بر خدمات ارزشمند امام (ره) براي اسلام و مسلمين و ملت ايران، گفت: مسلمانان بايد قدردان اين خدمات گرانبها باشند.

هدف از نگارش این نامه اما دفاع از این استوانه انقلاب و کشورنیست که للبیت رب بحمیه. آخرین حربه دشمنان، پس از ناکامی درتخریب چهره این شخصیت خدوم و آگاهی از ناکارآمدی شیوه های گذشته، تلاش برای طرح شایعات، اتهامات و اکاذیب درباره فرزندان هاشمی رفسنجانی است که از دیرباز و بخصوص در سالهای اخیر رواج یافته است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی ، شامگاه یکشنبه در منزل محسن میردامادی با خانواده وی دیدار کرد.

باید از کلیپ ها و عکس های منحصر به فرد در رابطه با حوزه کاری خود استفاده کنید.

    طراحی کامل قابلیت responsive یا واکنش گرا برای نمایش وب سایت روی تمام دستگاه ها

در این راستا برخی رسانه های حامی دولت (رجا نیوز، ایران و...) ماجرای بازنشسته شدن رئیس بهشت زهرا(س) را به ماجرای دفن دست جمعی عده ای در بهشت زهرا پیوند می زنند و عنوان می کنند که این اقدام شهردار تهران به برخی شایعات دامن می زند و آبروی نظام را می برد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در زمان انتخابات بارها این جمله را گفتم که اگر وضع کنونی مملکت به همین منوال پیش رود ناخودآگاه به سمت پرتگاه خواهیم رفت.

این جناح می خواهد به هوادارانش بگوید همان طور که ما از اول گفته بودیم، جنبش سبز در پی انقلاب مخملی بود و این اعترافات نیز صحت ادعای ما را به اثبات می رساند.

ما توجه شما را به اسناد پيوست، که در تاريخ خرداد ۱۳۸۸برای جنات آفای رجب طيب اردوگان در باره توقيف ۵/۱۸ميليارد دلار فرستده ايم جلب می نمائيم. به موجب اين اسناد طلا و پول های نقد مصادره شده به مردم ايران تعلق دارد و بايد به ايران بر گردانده شود. اين اسناد حاکی ار آن است که اين پول در بانک مرکزی ترکيه نگه داری می شود. بطور فطع و يقين متبع اين پول می بايستی در گزارش سالانه تراز دريافت و پرداخت حساب دولت ترکيه در صندوق بين المللی پول منعکس شود.

عصرايران - صادق زیباکلام معتقد است که فضای سیاسی پرتنش ایران امروز اکبر هاشمی رفسنجانی را از طریق اعتدالی خویش خارج نخواهد ساخت.

نامه زير با امضای آقايان مهندس سحابی، دکتر صدر و دکتر يزدی برای مدير کل صندوق بين المللی پول ارسال شده است.

من شخصاً دعا می کنم چنین اتفاقی رخ ندهد. من واقعاً به دلیل دغدغه ای که برای آینده مملکت و نظام جمهوری اسلامی دارم، امیدوارم که این گونه نشود. اما اگر چنین شود، نظام جمهوری اسلامی در حقیقت نیرو و ابزاری را از دست داده است که این ابزار در شرایط بحران خیلی می توانست به سود و به نفع نظام کارکرد داشته باشد.

تصور من این است که شما دعوی عدالت دارید و رجاء واثق دارم که به وظیفه خود در دادخواهی و دفاع از حق مظلوم و محاکمه ظالم آگاهید. از این رو از شما می خواهم که برای روشن شدن افکار عمومی و در راستای انجام تکلیف شرعی و قانونی تان دستور پیگیری اسنادی را بدهید که تاکنون ارائه شده است.

Report this wiki page